2014. augusztus 19., kedd

~*~ Díj ~*~

Köszönet a díjért Molnár Claudinak
11 dolog magamról:
~Belieber vagyok
~imádom Justint, we <3 u
~imádok zenét hallgatni
~szeretek blogolni
~van egy öcsém és egy húgom,aki csak féltestvérem
~nagyon szeretnék külföldön lakni és dolgozni
~szeretema barátaimat és velük tölteni a szabadidőmet
~nagyon sok blogot olvasok,s néha valamelyiket előlről kell kezdenem az olvasást
~két blogot vezetek
~szeretnék még egy blogot nyitni,amit valakivel közösen szeretnék majd írni
~az előző pont nem biztos,hogy beteljesül :/

Válaszaim:
~Hány éves vagy? 17, fél év és 18 :)
~Mióta írsz? 2013.11.08
~Hobbid? zenehallgatás,blogolás,görkorizás,blogok olvasása
~Van kedvenc íród?Ha van,ki az? Vivianne S.,Liliána Nagy,Lena,Molnár Claudi és még nagyon sok van :)
~Olvasol más blogokat? Rengetek blogot olvasok ha számot kellene meghatároznom 20-30 körül biztos van,egy csomó van a könyvjelzőim között a két mobilomon és a gépemen is.Annyi a hibám,hogy egyet elkezdek olvasni és még végig sem értem kezdem a következőt,végül pedig vagy nem olvasom el amit elkezdtem,mert megfeletkezem róla,vagy pedig ritkán olvasom :S

Általam feltett kérdések:
~Kedven számod Justin biebertől?
~Szerinted mi a titok ahhoz,hogy a blogod sikeres legyen?
~Sok blogot olvasol?Ha igen melyik tetszett idáig a legjobban?
~Hol/merre fele laksz?
~Egy hely ahol szivesen laknál?
~Mit szeretnél kezdeni az életeddel,ha elvégzed az iskolát?Mi a célod?

Akiknek tovább küldöm:
Nicole Moor  http://nicolemoor.blogspot.hu/
Johnson Emilya http://emilya-and-justin-lovestorya.blogspot.hu
Lena  http://fuckyouiloveu.blogspot.hu/

Sajnálom,hogy csak 3  írónak és blogjának küldöm tovább a díjat,de mivel a legtöbb blog amit olvasok/olvastam vagy szünetel vagy indokolatlan okból már 2 hónapja nem volt frissítve,ezért azt következtettem le,hogy jelenleg nem aktív a blog és hiába küldöm el a díjat nem foglalkoznak vele!:/ Én pedig még egyszer nagyon köszönöm a díjat,nagyon sokat jelent nekem!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése